het leven volgens henkdecorte

29 december 2006

vijf dingen

Op de blog van mijn fijne collega Koen Fillet heb ik geleerd dat een echte blogger een lijstje moet maken met vijf dingen die anderen wellicht niet over mij weten. Ik beweer absoluut nog niet een echte blogger te zijn maar dat lijstje wil ik toch graag meegeven:

1. Ik heb meer dan 24 cd's van Julian Cope.
2. Bij de voorbije gemeenteraadsverkiezingen heb ik voor het eerst NIET op Groen! gestemd. (*)
3. Ik heb weleens de nacht doorgebracht op de hotelkamer van Walter Grootaers. De kamer betrof trouwens een exclusieve 'jungle-suite', inclusief palmbomen en valse rotspartijen.
4. Ik heb nog nooit mijn lief bedrogen. Mijn vrouw trouwens ook nog niet.
5. Toen een winkeldetective mij in de FNAC betrapte op een kleine diefstal deed hij dat met de zin "het is uwen eerste keer zeker? Ik kon het zien." Het was ook de laatste keer.

(*) Maar wel op sp.a-boegbeeld Mia De Vits. Ik had er de dag nadien al spijt van want mijn stem had niks opgeleverd.


Zo, dat viel best mee. Volgens Koen hoor ik dat lijstje nu door te sturen naar 5 andere bloggers met de vraag om hetzelfde te doen. Zouden we dat wel doen? Ik val mensen daar niet graag mee lastig. Bovendien ken ik niet eens vijf bloggers persoonlijk. Verder dan Koen en (pdw) kom ik niet eens. Niet dus.

Geen opmerkingen: