het leven volgens henkdecorte

28 december 2006

zouden we dat wel doen?

Het is een vraag die ik wel vaker stel. Soms luidop, tegen collega's of vrienden, soms ook in mezelf en ook dan in het pluralis majestatis. Zo zijn we wel. Alweer!

Het was ook de vraag die ik mezelf meermaals stelde toen ik me door de hele google- en blogger-administratie worstelde om deze blog op te starten. Zou ik dat wel doen - per uitzondering in het zeer bescheiden enkelvoud- zo'n eigen stukje op het internet?
Wat haal ik me op de hals? Minstens een hoop extra geknoei met de PC, extra deadline-stress en wie weet wat voor gedoe wanneer ik kwaaie reacties krijg op wat ik hier allemaal wil schrijven. En wat krijg ik ervoor in de plaats? In het allerbeste geval wat fijne reacties en enkele nieuwe virtuele vrienden. Naar alle waarschijnlijkheid bitter weinig respons. In het slechtste geval één enkel iemand die op mijn vraag antwoord: "neen!"

Geen opmerkingen: