het leven volgens henkdecorte

02 april 2007

Zouden we dat wel doen? (3/2)


Lap, hij heeft het gebruikt!

Hij vroeg me in een mailtje of hij het wat mocht aanpassen. Ik antwoordde hem: in mij mail stond "doe ermee wat je wil". En kijk, hij heeft er een stukje van gemaakt op de website van Knack. Ik schrok toch wel een beetje toen ik het las. Hij heeft het namelijk over een zuchtende VRT-medewerker. Nu weten ze dus dat het van binnenuit kwam. Soit, dat neem ik er dan maar bij. Stijn heeft ermee gedaan wat hij wilde. Wel grappig dat hij mijn "Amen" heeft overgenomen.

Oh ja, Guy Peeters was absolutely not amused en gooide naar het schijnt de hoorn op toen Stijn bleef doorvragen.

Wellicht staat het woensdag ook in de papieren versie van Knack. Spannend.

En dan benieuwd wat het vervolg is. Wellicht niks bijzonders. Ook goed, maar toch even spannend geweest. Amen.

Geen opmerkingen: