het leven volgens henkdecorte

15 mei 2007

Luxeprobleem of dilemma? (2)

Heb daarnet een mailtje gestuurd naar Els V.D.S. en Bart D.P. :

Els,
Bart,
Ik heb een beslissing genomen.
Hoewel de voorstellen die jullie mij vorige week deden bijzonder aantrekkelijk waren heb ik besloten om toch mijn kans te wagen bij de productiebol Uitleven.
Het traject dat ik daar in de nabije toekomst kan bewandelen heeft mij zodanig gecharmeerd dat ik graag op hun uitnodiging wil ingaan.
Heel even leek het alsof ik moest kiezen tussen een berg verrukkelijke chocolade en een stapel heerlijke koekjes. Een mens krijgt daar alleen maar een indigestie van.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor het vertrouwen in mij en voor de kansen die jullie mij boden en ik hoop dat ik jullie niet al te zeer teleurstel.
Henk
PS voor Els: ik wens je bijzonder veel sterkte en doorzettingsvermogen in de komende weken en maanden.



Over dat stukje met de chocolade en de koekjes heb ik wel even getwijfeld. Het was eerst veel langer. Toch blij dat ik de beslissing heb genomen. Heb daarstraks opnieuw fijne babbel gehad met Ilse R. Het wordt dus Een jaar gratis en nog een andere, nieuwe quiz. Wellicht dit jaar ook nog Steracteur, Sterartiest. Het is eens iets anders.

Geen opmerkingen: