het leven volgens henkdecorte

08 augustus 2007

Mezelf aangepast

Ik heb daarnet even mezelf aangepast, 't is te zeggen, de omschrijving zoals ze in mijn Blogger-profiel stond. Om de een of de anderen reden stond daar "jonge dertiger". Ik word 35 in het najaar, meestal voel ik me jonger, wellicht ook toen in dat profiel aanmaakte.
Maar daarnet voelde die "jonge dertiger" als fout aan. Het wringde tegen. Ik betrapte mezelf erop dat ik me ouder dan 34 of 35 schatte (ja, ik schat altijd mijn leeftijd, anders moet ik beginnen tellen, onthouden lukt namelijk niet zo goed.).
Vreemd. Er staat vanaf nu dus gewoon "dertiger". Ok?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Henk toch, nee jij bent geen dertiger, laat staan een jonge; jij bent ver de zeventig voorbij en ziek en zurig: lees 's de titels op jouw blog, de laatste weken: dat is één groot gejammer. En dat voor een man van nog geen 35, met een toffe madam en drie leuke, mooie dochters en een nieuw huis in aanbouw.Alles om gelukkig te zijn. En toch zo zagen. Wat is er aan de hand met jou? Of ben je echt depressief? in dat geval: excuus en alle begrip. In alle andere gevallen: het leven is wél mooi, en radio 1 wordt wél goed, in september. We zijn daar met passie, enthousiasme en véél keigoeie researchers en presentatoren mee bezig: Annelies, Sven, Lisbeth, Gilles, Ruth, Herwig, Lode, Koen, Flip....hoe kun je godverdomme nu al zeggen dat je afhaakt! Je krijgt me boos Henk. Jouw presentatrice tot voor kort, Annemie.

henk de corte zei

@annemie
Misschien was ik de laatste tijd wat ziek en zurig, dat kan. Maar je moet wel lezen wat er staat. Er staat dat ik het muziekbeleid van Radio1 niet ok vind. Ik hoor telkens dezelfde 32 nummers en ik ben die beu. Hoe de nieuwe programma's zullen klinken kan ik idd pas in september beoordelen, dat heb ik ook geschreven.
Je kunt je beter niet boos worden op mij, daar word je alleen maar ziek en zurig van. Laat dat maar aan mij over. ;-)