het leven volgens henkdecorte

17 september 2007

Grenzeloos respect

Of het een wereldprimeur is weet ik niet helemaal zeker maar wat Koen Fillet daarnet in Feyten of Fillet deed was heeeel straf. Hij interviewde zichzelf. Dat is op zich al merkwaardig genoeg, maar Koen deed nog straffer: hij interviewde zichzelf over het feit dat hij zich ergert aan de muziek op Radio1! Zijn discours vertoonde grote gelijkenissen met het gezaag op deze blog over die muziek: plaatjes zijn op zich ok, maar te vaak en te veel dezelfde.

Ik vind het al moeilijk om als ex-medewerker van Radio1 kritiek te hebben op de ex-collega's, hun reacties spreken boekdelen, maar wat Koen doet is oneindig veel straffer.


Op het einde van het gesprek vraagt de ene Koen aan de andere of hij dat interview wel zou uitzenden. Je hoort échte twijfel. Zouden we dat wel doen? Hij heeft het gedaan, al was het na een kleine duw van een collega, weet ik ondertussen. Maar toch, hij heeft het gedaan. Grenzeloos en eeuwig respect Koen!

Het is gelukt. Ik ben er in geslaagd (met de zeer gewaardeerde hulp van A. , de liefste ex-collega die er bestaat) het fragment te downloaden. Beluister het hier en nu!


UPDATE: ik heb net zelf het gesprek nog 'ns beluisterd. Het is niet alleen straf, het is ook nog heel grappig én goed gedaan. Nog meer respect.

Geen opmerkingen: