het leven volgens henkdecorte

29 januari 2008

Blog der zuchten

Zucht 1: vandaag scheerde er op amper 500.000 km afstand een planetoïde langs onze aarde. 500.000 km lijkt veel, maar volgens kenners die goed op de hoogte zijn én het kunnen weten is dat 'rakelings'.

Zucht 2: toen we gisteren de septische put en regenwaterput wilden aansluiten op het buizennetwerk onder ons huis bleek dat de septische put 30cm te diep in de grond zit. Het gevolg is nu dat er opnieuw een hijskraan moet komen - via een stuk land van een van onze 11 buren die dat gelukkig toelaat - om die strontput 30cm uit de grond te tillen.

Zucht 3: jammer dat die planetoïde niet ter hoogte van Nieuw-Zeeland op de aarde is geknald. Met een beetje geluk had die inslag onze septische put 30cm naar boven geduwd. Dat scheelde veel gedoe met een hijskraan.

UPDATE: blijkbaar heb ik voor de titel van deze post ongewild plagiaat gepleegd. De enige échte blog der zuchten is deze. Sorry Aida.

2 opmerkingen:

Aïda zei

Gisteren wees me iemand op het bestaan van deze blog. Goed te weten dat ik niet de enige zuchtende blogger ben.

:-)

Gewoon wat "collegiale" groeten van een blogger vol met zuchten. Zucht rustig verder!

Aïda zei

Oh maar ik interpreteerde dit helemaal niet zo hoor, geen enkel probleem. Ik dacht zelfs dat dit al lang een rubriekje was van jou.
Sommige dingen hangen nu eenmaal "in de lucht". 't Is zelfs misschien een wat voor de hand liggende naam.
Toch bedankt voor de link!