het leven volgens henkdecorte

12 februari 2008

Radio1 maakt slachtoffers

Kritiek geven op Radio1 is gevaarlijk. Ik heb het aan den lijve ondervonden. Soit.
Maar naar (ondertussen al niet meer zo) nieuwe Radio1 luisteren blijkt nog gevaarlijker!

Op 4 september van vorig jaar, toen de nieuwe Radio1 nog ├ęcht nieuw was, schreef deze journalist op zijn blog over wat hij in die eerste week gehoord had. Ik vat het voor u samen met een citaat uit die post: "maar het gedoe op radio 1 is me echt slecht bevallen".
Sindsdien is er geen nieuwe post meer verschenen op zijn blog. Wordt dat beschouwd als collateral damage?
En als ik binnenkort doodval, is dat dan door 'friendly fire'?

jaja, ik weet wel dat de blog van Han Soete na 4 september verhuisd is naar hier. Maar ik wilde a good story niet laten interfearen door de truth.

Geen opmerkingen: