het leven volgens henkdecorte

14 maart 2008

Zien is kopen

Het is lang geleden dat ik als consument nog eens het gevoel heb gehad: "dit moet ik absoluut hebben."
Ik heb dat niet met de Ipod, niet met een GPS, niet met digitale flatscreen-breedbeeldtelevisie en zelfs niet met een opplooibare-en-dus-op-de-trein-meenemeebare fiets. Maar ik heb daarnet via YouTube kennis gemaakt met de FlexibleLove Chair en ik kan geen enkel argument bedenken om mezelf te overtuigen om die stoel niét te kopen. Mooi design én handig. Compact én ruim! Geniaal én simpel.

Op de website van de Taiwanese (Taiwaanse? Formosaanse? Republikeins Chinese?) bedenker en producent van deze wonderlijke stoel vond ik deze officiële marketing-video:


Helaas, helaas. De stoel is voorlopig niet meer te verkrijgen. Erger nog: er zijn gewoon geen verkooppunten. Hoe kan dat? Dit moet toch een mega-seller worden?

Verkopers aller landen: vergeet die stofzuigers en wonderpannen en laat de wereld kennismaken met de FlexibleLove. Maar kom wel eerst bij mij langs.

UPDATE: antwoord gekregen uit Taiwan! De FlexibleLove is rechtstreeks te bestellen en wordt via TNT geleverd. De 8-personen-versie kost 370 USDollar en daar komt nog eens 150 dollar vervoerskosten bij. Hij is al besteld.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kan ik je troosten met een hippe TryAngle, ttz de nieuwste zitzak van SitOnIt, aangeboden door DS?
Reageer snel, want de speciale aktie is geldig zolang de voorraad strekt ...
Als je hem mooi vindt, krijg je hem, als cadeau voor je nieuwe woonst.

Anoniem zei

op www.kartonwinkel.nl kan je hem ook bestellen!

met kookelen kom je verder