het leven volgens henkdecorte

18 april 2008

Ik ga ook niet

Wat is dat toch met die onnozele hoogwaardigheidsbekleders die ons laten weten dat ze NIET naar de openingsceremonie van de Olympische Spelen gaan maar daar wel de vreemdste uitvluchten voor verzinnen?
De Britse premier Brown liet deze week weten dat hij niet naar die openingsceremonie gaat, maar wél naar de slotceremonie. VN-secretaris-generaal Ban Ki Moon gaat ook niet want mijnheer heeft een agendaprobleem. Wat is dat trouwens 'een agendaprobleem'? Vindt hij zijn agenda niet meer? Staat er al een communiefeest van zijn nichtje op die dag? Moet hij van zijn vrouw meehelpen met de grote schoonmaak? Ik hoop dat hij het zelf weet.
En dan was er die geweldige Minister van Sport in de Vlaamse Regering. Die gaat ook niet. Hij was begot niet eens uitgenodigd!
Mijn besluit staat ook vast: ik ga ook niet naar die openingsceremonie. En ook niet naar de slotceremonie. Ik ga zelfs niet naar China. Wat zeg ik? Zelfs niet naar Tibet. Ook niet naar Rock Werchter trouwens. Zelfs niet naar Cactus. Ook niet naar het communiefeest van mijn nichtje. Die doet namelijk haar communie niet. Trouwens, ik heb een agendaprobleem.
Ik moet zo meteen wel naar de Delhaize.

Geen opmerkingen: