het leven volgens henkdecorte

14 mei 2008

Zwemmen of verzuipen

Na maanden oefenen op het droge is het eindelijk zover: we worden in het zwembad gegooid om te zien of het zwemmen of verzuipen wordt.
Mijn brevet van 1500m heb ik al sinds ik een jaar of tien was, daar gaat deze post dus niet over. Wel over het programma dat mijn collega's en ik aan het ontwikkelen zijn voor Canvas.

"Oei, een programma voor Canvas! dat is niet simpel" hoor ik u cybergewijs tot hier denken. Het is nog erger: het is een humorprogramma voor Canvas. Dat is als leren zwemmen met een hoofd vol heavy thoughts én een loden zwembroek aan.

Volgende week dinsdag, 27 mei dus, nemen we een proefprogramma op voor een levend publiek. Als u op die dag nog leeft bent u dus welkom. Inschrijven kan via deze link op de website van Canvas.
Het programma heet voorlopig 'Iets in de Media', het gaat over ...euh.. dingen in de media en het wordt gepresenteerd door Bert Gabriëls en Henk Rijckaert. En het is om te lachen. Of dat zou het moeten zijn. Ik weet niet wat u doet, maar ik blaas alvast mijn zwembandjes op.

Geen opmerkingen: