het leven volgens henkdecorte

13 juni 2008

Ongestelde vragen (3)

  • Een stiptheidsactie van de OVS, betekent dat maandag treinen zonder vertraging?
  • Zou Tom Boonen ook coke gesnoven hebben met zijn 16-jarige ex?
  • Kijk ik elke dag naar Hotel Regina om mezelf te bewijzen dat het de dag voordien écht zo'n slechte televisie was?
  • Zou Yves Leterme even hard uitkijken naar 15 juli als ik?
  • In welke gemoedsgesteldheid moet ik de tevredenheidsenquête over mijn job invullen?
  • Waarom heb ik het gevoel dat alle grote namen op de affiche van Rock Werchter daar 15 jaar geleden ook al stonden?

2 opmerkingen:

Hans zei

Beste Henk,
de eerste vraag m.b.t. de stiptheidsactie van de ovs is geen ongestelde vraag (klinkt overigens een beetje alsof ze haar maandstonden heeft, de vraag), maar werd reeds gesteld op mijn weblog op donderdag 12 juni.
http://fakke.skynetblogs.be/post/5963953/stiptheidacties
Groeten,
Hans

henkdecorte zei

@Hans
great minds think alike