het leven volgens henkdecorte

04 september 2008

Greet zoekt werk

Misschien ben ik de laatste tv-kijker die het gemerkt heeft maar Greet Dekeyser is begot terug! Aangezien Johan Depoortere het te druk heeft met al die democratische en republikeinse conventies moest de VRT iemand anders naar orkaan Gustav in New Orleans sturen. Ze hebben in hun oude telefoonboekje naar het nummer van Greet Dekeyser gezocht. En gelukkig hadden ze het nog.

Zij heeft het gelukkig trouwens ook nog. Ik ben blij dat ze nog wilde werken voor de VRT. Ik denk dat ze zelf ook blij was dat ze nog mocht werken voor de VRT. Ze zoekt namelijk werk. Dat weet ik dankzij haar website. Op de homepage staat, behalve een lieve verwelkoming, slechts 1 zin: "ik zoek werk" maar dan in het Engels. Wie verder klikt ziet haar hele C.V., een paar allerlei foto's van Greet in actie (met de krukken bij George W. Bush!, weggeblazen door orkaan Isabel!, met een helm op haar kop op ground zero!) en het nummer van haar cell phone. Het is trouwens 001 202 905 76 79, voor wie geïnteresseerd is. Voor u begint te bellen: ze zoekt een hoge functie als persverantwoordelijke bij een overheid of een mediabedrijf. En het moet aan de Amerikaanse Oostkust zijn.

Geen opmerkingen: