het leven volgens henkdecorte

07 februari 2009

Ongestelde vragen (5)


  • Waarom is een tweedehands kettingzaag duurder dan een nieuwe?
  • Zijn er mensen die Goedele kopen?
  • Waarom negeert de verdeler van de VlaamsBelang-krant die sticker tegen ongeadresseerde post op mijn brievenbus?
  • Waarom doet Tom Barman zich zo vaak arroganter voor dan hij in werkelijkheid is?
  • Waarom hebben de andere mensen in het wassalon niks bij om te lezen?
  • Hoe populistisch denkt Renaat Landuyt nog te moeten worden?
  • Wanneer ga ik beseffen dat rondlopen met geschaafde ellebogen niet meer past bij mijn leeftijd?

4 opmerkingen:

hoow zei

Wel ik heb me de laatste tijd ook al mateloos geërgerd aan die verdeler van het vlaamsbelang die denkt dat de 'geen reclame' niet voor hem geldt.

sam zei

dag Henk,
Ik koop Goedele. tot op heden heb ik elk nummer al gekocht. Meer zelfs, het vijfde nummer kocht ik 's ochtends op weg naar het werk en 's avonds bleek dat mijn vrouw het ook gekocht had. dat nummer hebben we dan twee keer gelezen dus.

Aïda zei

Punt vijf: omdat er mensen zijn die zich volop moeten concentreren op de machines en verplicht worden te socializen.

:-)

henkdecorte zei

@hoow: het vreemde is dat die mens de enige is die zich daar niet aan houdt. Een mens zou er onverdraagzaam van worden.

@Sam: Nu weten ze bij Sanoma plots waar de verdubbeling van de oplage van die week vandaan kwam.

@Aïda: die mensen socializen niet, die turen eindeloos naar een ronddraaiende berg gekleurd wasgoed. Een beetje zoals de meeste mensen televisie kijken.