het leven volgens henkdecorte

06 februari 2009

Wat ik kan doen anderen beter

Goh. Waar kan een mens na twee weken stilte zoal over bloggen? Niet dat er de voorbije weken en dagen niks gebeurd is dat niet de moeite was om het over te hebben. Wel integendeel, privé zijn het de woeligste weken uit mijn leven en in de rest van de wereld zijn er ook wel dingen gebeurd waarover, waarvan of waaraan iemand zoals ik zich kon verbazen, opwinden, ergeren of kromlachen.
Neem nu die vraag of onze kindercrèches wel veilig genoeg zijn. Of die lange tenen van de joodse gemeenschap in ons land. Of de hetze tegen Bert Anciaux. Of het belang van bladspiegels. Ja, bladspiegels
Alleen.. Wat moet ik daarover schrijven als anderen dat al veel beter hebben gedaan dan ik het ooit zou kunnen? Allez, hier bvb over die lange tenen. En hier over die belachelijke vraag. En hier over die arme Bert. En hier over die bladspiegels.

Geen opmerkingen: