het leven volgens henkdecorte

03 mei 2009

Ongestelde vragen (6)

  • Zijn er mensen die zonder plaatsvervangende schaamte naar 'We like to party' op Jimtv kunnen kijken?
  • Waarom raak ik niet van mijn naar haat neigende vooroordelen jegens advocaten af, ondanks het feit dat ik enkele zeer sympathieke advocaten tot mijn kennissen mag rekenen?
  • Is het u al opgevallen dat het slecht gaat met Club Brugge sinds Michel Dhooghe zich daar is mee gaan moeien?
  • En dat het slecht gaat met Michel Dhooghe sinds hij beslist heeft om zich niet langer met Club Brugge te moeien?
  • Zou Jean-Marie Dedecker er zelf nog in geloven?

2 opmerkingen:

Peter P. zei

Henk,

een paar antwoorden:
-Als uw kinderen de juiste leeftijd bereiken, zult ge merken dat er in hen een breindode flatliner schuilgaat die zelfs "We like to party" interessant vindt. Ze zijn per slot van rekening opgegroeid met Samson & Gert en Kabouter Plop op zondagmorgen.
-Mensen die advocaten als vrienden hebben zijn raar.Zie maar naar Wendy Van Wanten en Phaedra Hoste.
-Michel Dhooghe is een geboren loser.
-Club Brugge zijn geboren losers.
-Jean-Marie Dedecker heeft een klein pietje.

A. zei

IK kijk wel eens naar 'We like to party'!

meer nog: ik moet er nog mee lachen ook

pis en kak he