het leven volgens henkdecorte

30 oktober 2009

Grappige vrouwen

Vanochtend gehoord op Radio1:

- Ja maar mijnheer De Graeve, heeft u echt wel uw best gedaan om grappige vrouwen te vinden voor de jury van De Slimste Mens?
- Ja mevrouw Imbo, geloof mij, ik heb echt mijn best gedaan. Nog meer moeite doen had ons klachten wegens stalking opgeleverd.
- En toch heb ik het gevoel dat u nog harder had kunnen zoeken. U heeft bijvoorbeeld mij niet gebeld.

En toen had Sam De Graeve met één zin zowel mevrouw Imbo op haar plaats kunnen zetten én voor eens en voor altijd komaf kunnen maken met zijn reputatie van 'de Phil Bosmans van Woestijnvis'.
Hij heeft het niet gedaan. Sam is een beleefde jongen, zeker tegen vrouwen.


Ja, er zit maar één vrouw in die jury. So fucking what. Ze hebben bij De Slimste Mens al voldoende bewezen dat ze heel hard hun best doen om voldoende vrouwen te engageren als kandidaat.

En trouwens, in Extra Time zit nóóit een vrouw. Dat daar nog nooit iemand moeilijk over gedaan heeft!


Geen opmerkingen: